Telekom se lansează în Metavers. Compania a lansat un ”mall al distracţiilor”, cu cinematograf, club şi magazin de muzică

Telekom lansează în Metavers un ”mall al distracţiilor” în metaverse pe platforma renumitului joc Roblox.
Lidia Neagu - mie, 20 apr. 2022, 15:20
Telekom se lansează în Metavers. Compania a lansat un ”mall al distracţiilor”, cu cinematograf, club şi magazin de muzică

Este vorba de Beatland, un complex virtual compus dintr-un club, un magazin de muzică, un cinematograf și un magazin Telekom, accesibile toate în Roblox. Pe lângă experiența de club, utilizatorii pot cumpăra și articole digitale de la magazinul de discuri și pot viziona, în zona de cinema, scurtmetraje animate de la o serie de artiști selectați.

Prin lansarea Beatland, Telekom Romania Mobile doreşte să se apropie de publicurile ţintă Generația Z și Gen Alpha, astfel încât merge cu prezenţa virtuală acolo unde sunt aceşti consumatori atât de media, cât şi de servicii de telefonie şi internet mobil. 

„Pentru ca ne-am luat angajamentul de a oferi romanilor Mobil asa cum vor, simplu si corect, Telekom Mobile pune in centrul preocuparilor sale toate nevoile de comunicare si entertainment ale acestora. Ne dorim o interacţiune cât mai frumoasă şi mai atractivă cu tinerii utilizatori de media şi telecomunicaţii, care acum se pot bucura de aceeaşi experienţă multimedia în Roblox precum oricare alt jucător, de oriunde altundeva. Îi invităm pe cei peste 500.000 de utilizatori români pe Roblox, în Beatland, unde vor putea să asculte muzică și să petreacă timp de calitate în metaverse”, spune Ruxandra Rău, Director Brand și Comunicare Telekom Romania Mobile Communications S.A.

Pentru a sărbători lansarea, Telekom a pregătit sub brandul Telekom Electronic Beats o petrecere fără precedent în mall-ul de distracţie Beatland din Roblox, la care sunt invitaţi toţi fanii jocului şi nu numai. 

DJ-ul și producătorul Boris Brejcha va mixa live în clubul virtual în perioada 22-24 aprilie. 

Boris Brejcha, un DJ care a cântat frecvent live în Europa, SUA și America de Sud, va fi în spatele pupitrului din clubul „Beatland” sub forma unui avatar în fiecare oră, de vineri, 22 aprilie, ora 20.00, până duminică, 24 aprilie.

Interacțiune și gamificare

Utilizatorii se pot implica activ în „Beatland”, pe www.roblox.com/beatland, în jocuri de rol, inclusiv aplicând pentru diverse locuri de muncă virtuale din lumea „Beatland”, cum ar fi managerul magazinului de discuri, promotorul sau bouncerul de club sub formă de avatar. Utilizatorii pot cumpăra diferite ținute pentru avatarurile lor și diverse articole digitale („verch”) în magazinul de discuri și în Telekom Shop folosind monedele Beat câștigate, o monedă virtuală folosită în cadrul metaverse-ului „Beatland” care este câștigată prin finalizarea activităților. Încasările, realizate din vânzarea de monede virtuale, sunt apoi folosite pentru a extinde și a îmbunătăți lumea „Beatland”. Vizitatorii cinematografului pot viziona scurtmetraje de la Haein Kim și Aleksandra Bokova, menite a crește gradul de conștientizare privind subiecte relevante din punct de vedere social.

Lumea „Beatland” a fost dezvoltată de The Gang din Suedia, unul dintre cele mai importante studiouri de creație Roblox din lume, în colaborare cu Direcția de Artă și Studioul de Design Yukiko din Berlin și artistul de animație Jack Sachs. Echipa a lucrat îndeaproape cu FSM (Asociația Germană pentru Auto-Reglementare Voluntară a Furnizorilor de Servicii Digital Media) pentru a crea o lume virtuală în care siguranța este obiectivul cheie. Ca rezultat, experiența metaverse-ului aduce împreună tineri din întreaga lume pentru a experimenta cultura muzicală într-un mod complet nou.

„Cu Telekom Electronic Beats, suntem interfața dintre cultură și tehnologie de mai bine de 20 de ani. Și sunt foarte mândru că am reușit să ținem pasul cu dinamismul industriilor creative, păstrând totodată caracterul inițial al programului. Una dintre cele mai interesante inovații din acest moment este cu siguranță metaverse-ul și tendința redescoperită către avatare și experiența muzicală virtuală”, explică Wolfgang Kampbartold, VP International Market Communications la Deutsche Telekom. „Cu o echipă creativă minunată, am reușit să creăm un spațiu virtual unic pe care dorim să-l folosim și pentru alte evenimente în viitor, pentru a completa programele noastre din lumea reală. Sunt foarte încântat să văd cum publicul va umple clubul nostru virtual de viață și aștept cu nerăbdare această nouă experiență.” 

Lumea „Beatland” a fost dezvoltată de The Gang din Suedia, unul dintre cele mai importante studiouri de creație Roblox din lume, în colaborare cu Direcția de Artă și Studioul de Design Yukiko din Berlin și artistul de animație Jack Sachs. Echipa a lucrat îndeaproape cu FSM (Asociația Germană pentru Auto-Reglementare Voluntară a Furnizorilor de Servicii Digital Media) pentru a crea o lume virtuală în care siguranța este obiectivul cheie. Ca rezultat, experiența metaverse-ului aduce împreună tineri din întreaga lume pentru a experimenta cultura muzicală într-un mod complet nou.

Te-ar mai putea interesa și
MET a cumpărat Comax France SAS
MET a cumpărat Comax France SAS
Grupul energetic MET a achiziţionat o participaţie de 100% la Comax France SAS (Comax), proprietar, operator şi dezvoltator de sisteme combinate de energie termică şi electrică (CHP) şi......
Turcia – Erdogan va discuta cu secretarul general al NATO, Mark Rutte, despre războiul din Ucraina
Turcia – Erdogan va discuta cu secretarul general al NATO, Mark Rutte, despre războiul din Ucraina
Preşedintele turc Recep Tayyip Erdogan va discuta luni despre cele mai recente evoluţii din războiul Rusia-Ucraina cu ...
Cristian Buşoi, despre conducerea PNL: Există argumente extrem de puternice în favoarea lui Ilie Bolojan
Cristian Buşoi, despre conducerea PNL: Există argumente extrem de puternice în favoarea lui Ilie Bolojan
Liberalul Cristian Buşoi a declarat luni că există argumente "extrem de puternice" în favoarea lui Ilie Bolojan pentru ...
ROBOR a urcat la 5,81% pe an
ROBOR a urcat la 5,81% pe an
Indicele ROBOR la trei luni, în funcţie de care se calculează costul creditelor de consum în lei cu dobândă variabilă, ...