Stadia a fost lansat în 2019 împreună cu divizie internă de dezvoltare a jocurilor, care era de așteptat să creeze titluri pentru platformă.
Compania a declarat luni că închide departamentul intern din cauza costurilor ridicate implicate în dezvoltarea jocurilor care atrag utilizatori.
„Crearea celor mai bune jocuri din clasă din start necesită mulți ani și investiții semnificative, iar costul crește exponențial”, a declarat Phil Harrison, vicepreședinte și director general Google Stadia, într-o postare pe blog.
Harrison a mai spus că Jade Raymond, șeful Google Stadia Games and Entertainment, va părăsi compania pentru a căuta alte oportunități.
Stadia a înregistrat o creștere a numărului de utilizatori anul trecut, după ce gigantul tehnologic a oferit două luni de acces gratuit la versiunea sa premium jucătorilor adăpostiți acasă din cauza pandemiei COVID-19.
Stadia funcţionează cu dispozitivele deja existente: laptopuri, desktop-uri, tablete şi telefoane compatibile, precum şi cele mai populare controlere de jocuri.
Stadia funcţionează imediat, fără să fie nevoie de a descărca sau actualiza jocul, printr-o conexiune stabilă la internet. Stadia este disponibil oricărei persoane care are o adresă de Gmail, în două variante: gratuită şi cu abonament.