PUBG Mobile și Honor of Kings au generat cele mai mari venituri la nivel mondial în acest an, acumulând fiecare 2,8 miliarde de dolari până în luna decembrie a anului trecut, în creștere cu 9% și, respectiv, 14,7% de la an la an.
Pe locul 3 în acest an se află Genshin Impact, care a obținut venituri de 1,8 miliarde de dolari în 2021. Lansat pe 28 septembrie 2020, editorul miHoYo a continuat să ofere jocului o multitudine de actualizări, adăugând în mod regulat noi insule, personaje și caracteristici pentru a menține jucătorii implicați. Lansarea versiunii 2.1 din septembrie a arătat cât de eficiente pot fi aceste actualizări, lansarea sa declanșând o creștere de cinci ori a cheltuielilor jucătorilor de la o săptămână la alta. Până în prezent, Genshin Impact a generat 2,4 miliarde de dolari la nivel mondial din App Store și Google Play.
Alături de cele trei menționate au mai câștigat peste 1 miliard de dolari, în ordine, Genshin Impact (1,8 miliarde de dolari), Roblox (1,3 miliarde de dolari), Coin Master (1,3 miliarde de dolari), Pokemon Go (1,2 miliarde de dolari), Candy Crush Saga (1,2 miliarde de dolari) și Garena Free Fire (1,1 miliarde de dolari).
Sensor Tower preconizează că cheltuielile pentru jocurile mobile vor ajunge la 89,6 miliarde de dolari la nivel mondial în App Store și Google Play până la sfârșitul anului 2021, o creștere de 12,6% față de anul precedent. Această creștere a veniturilor a fost alimentată de titluri atât noi, cât și vechi, fiecare dintre aceste succese de un miliard de dolari arătând cât de diversă este piața și publicul său enorm și, încă o dată, cât de importantă este o strategie solidă de operațiuni live pentru succesul și sustenabilitatea pe termen lung.