Jocul, care până acum s-a aflat în Early Acces, se va lansa oficial pe Steam pe 29 octombrie și va putea fi achiziționat la prețul de 19,99 de euro, cu un discount de 10%.
„Lansarea PositronX marchează primii pași făcuți de Amber în producția de jocuri video pentru PC și console. Dezvoltăm o echipă care va crea mai multe jocuri pentru aceste platforme în următorii ani”, a precizat Mihai Pohonțu, CEO Amber.
PositronX pune accentul pe lupte strategice rapide, mecanici creative a timpului și spațiului, o grafică detaliată, în timp ce jucătorii își fac drum prin nivelurile mereu noi, generate algoritmic.
PositronX iese din perioada Early Acccess cu o mulțime de elemente noi: un nivel va fi adăugat la momentul lansării, completând cele trei nivelurile existente. Se vor alătura și trei noi personaje: Quart, un asasin tăcut, dar mortal, Neutron – un specialist devastator și Graviton – un maestru al timpului. Arsenalul pe care jucătorul îl are la dispoziție crește, de asemenea, cu două noi arme pe care le poate folosi împotriva adversarilor: Core gun și Time gun. Toate noile elemente îi vor ghida jucătorului drumul până la întâlnirea cu boss-ul final – The Machina.
„Datorită feedback-ului valoros din partea jucătorilor, PositronX a folosit timpul din perioada de Early Access pentru a rafina experiența din joc, devenind un first-person shooter de primă clasă”, a spus echipa Scorpius Games.
În PositronX, nivelurile sunt generate algoritmic dintr-o serie de hărți predefinite pentru fiecare game play, iar moartea nu are cum să lipsească din scenariu. Acest lucru face ca jucătorii să experimenteze de fiecare dată o hartă nouă, fără a putea anticipa mediul înconjurător iar dușmanii vor fi tot timpul alții. Totuși, de fiecare dată când jucătorii vor cădea, aceștia vor reveni mai puternic în joc, cu o multitudine de implanturi și arme la dispoziție. Aceste implanturi oferă abilități care le vor permite jucătorilor să încline balanța în favoarea lor, putând manipula timpul și spațiul, să convoace acoliți care să-i ajute, să se micșoreze sau să creeze diversiuni, printre multe altele. Pe lângă faptul că pot naviga pe pereți pentru a-și depăși adversarii, jucătorii pot și încetini, opri sau pot derula timpul înapoi. De asemenea, pot sări deasupa inamicilor sau folosi telechineza pentru a opri gloanțele în aer înainte de a le arunca înapoi asupra adversarilor și chiar se pot teleporta prin spații vaste.
Jucătorii pot alege între șapte personaje diferite cu abilități unice, care dețin deja o serie de arme, toate cu posibilitatea de a fi upgradate, pe măsură ce aceștia își croiesc drum prin fiecare nivel. Mecanica din PositronX și estetica retro-industrială reprezintă combinația perfectă dintre gameplay-ul unor jocuri de succes ai anilor ’90, precum Quake 2 și Descent, și un design rogue-lite care invită la o experiență combativă și rejucabilă.