De asemenea, Sony a anunţat că a achiziţionat Savage Game Studios, dezvoltator de jocuri mobile din Helsinki şi Berlin, scrie News.ro.
Măsurile survin după un al doilea trimestru dificil pentru divizia de jocuri a Sony, iar retrogradarea de către companie a previziunilor de profit pentru întregul an pentru această afacere, în condiţiile în care boom-ul indus de Covid – în timpul căruia oamenii au rămas blocaţi acasă jucând jocuri video – începe să se estompeze, scrie News.ro.
De asemenea, Sony continuă să se confrunte cu probleme legate de lanţul de aprovizionare şi nu poate satisface cererea pentru consola sa emblematică PlayStation 5.
Sony a dominat piaţa consolelor de câţiva ani, datorită PlayStation. Dar compania caută acum să se diversifice, scrie News.ro.
Anul acesta, gigantul japonez al jocurilor de noroc a declarat că intenţionează să lanseze aproximativ 50% din jocuri pe PC şi pe mobil până în 2025, în creştere faţă de aproximativ un sfert în prezent.
”Pentru ca acest lucru să se întâmple, Sony trebuie să facă pariuri mari pe jocurile mobile”, a declarat Serkan Toto, CEO al companiei de consultanţă pentru industria jocurilor cu sediul în Tokyo, Kantan Games, pentru CNBC.
Şi oportunitatea este mare. Consolele reprezintă aproximativ 27% din piaţa de jocuri, de 196,8 miliarde de dolari, în timp ce mobilul reprezintă mai mult de jumătate din venituri, potrivit Newzoo.